Współpraca


Warunki współpracy handlowej

MGM S.A. współpracuje tylko z firmami, których profil działalności handlowej stanowi dalsza odsprzedaż towarów oferowanych przez spółkę. Nasza oferta handlowa produkty znajdujące się w magazynie MGM, jednak na tym nie wyczerpują się Państwa możliwości zakupowe. Jesteśmy otwarci na zapytania handlowe dotyczące produktów, których aktualnie nie posiadamy. Realizujemy wiele transakcji pod indywidualne zamówienia i jesteśmy w stanie zdobyć dla Państwa praktycznie każdy produkt, z każdego asortymentu.

 

Aby rozpocząć współpracę z MGM S.A. należy wypełnić i przesłać » formularz rejestracyjny  dołączając do niego dokumenty rejestracyjne Państwa firmy: NIP, REGON, KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Po pozytywnym zweryfikowaniu dokumentów zostanie Państwu przydzielony opiekun handlowy, który odpowie na wszelkie pytania  oraz przedstawi ofertę handlową MGM S.A.

Handlowcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1700
Wszelkie dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”.

Dla naszych partnerów handlowych oferujemy dwa warianty płatności za zakupione towary: 

  • Przedpłata - towar wysyłany po otrzymaniu przelewem płatności za zakupione produkty. 
  • Kredyt kupiecki - kredyt z odroczonym terminem płatności, przydzielany indywidualnie każdemu Klientowi, po spełnieniu określonych warunków.

Dostawa i odbiór towaru

Realizujemy przede wszystkim zamówienia wysyłkowe, ale akceptujemy także osobisty odbiór towaru, każdorazowo tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie z Państwa handlowcem. Dział handlowy przyjmuje i realizuje zamówienia do godziny 16 30

Zamówiony towar dostarczamy firmą spedycyjną GLS. Czas doręczenia przesyłki wynosi przeważnie 1 dzień roboczy. Koszty logistyczne są stałe i wynoszą 10 zł netto* za dzień zakupowy, niezależnie od ilości zamówień. Koszt transportu doliczany jest jako oddzielna pozycja na fakturze zakupu.


Gwarancja, reklamacje

MGM S.A. udziela gwarancji na sprawne działanie zakupionych u nas towarów. Okres Gwarancji liczony jest od daty zakupu sprzętu i wskazany jest w karcie gwarancyjnej dołączanej do dokumentu sprzedaży. Sprzęt posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym MGM S.A. i powinien być serwisowany w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem.

Wadliwy towar wraz z opisem usterki Klienci dostarczają do działu RMA na swój koszt. RMA po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji (najpóźniej 14 dni roboczych od wpłynięcia) zwraca naprawiony towar a koszty przesyłki pokrywa MGM S.A.